Rabu, 20 Mei 2015

Asmuni: Tak puas hati pecat saya

MALAYSIAKINI



 
 
 
Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan PAS Asmuni Awi hari ini mengaku terguris perasaan apabila kewibawaannya mengelolakan pemilihan parti itu dipertikaikan.

Beliau malah berkata sedia dipecat daripada jawatan itu jika terbuka beliau berat sebelah.

“Kalau ada cadangan yang baik sila bagi cadangan, jangan main tembak sahaja.

“Lainlah kalau kamu tidak yakin dengan saya sebab saya dilantik oleh Jawatankuasa Pusat (PAS).

“Saya sebenarnya sebagai manusia rasa terguris, Kalau awak tak yakin, sila pecat saya,” katanya yang kelihatan beremosi.

Pengamal undang-undang itu juga meminta pihak yang tidak berpuas hati supaya berterus terang supaya mudah jika beliau mahu mengambil tindakan undang-undang.

Beliau diminta mengulas kenyataan pemimpin PAS Kuala Nerus M Shukrimun Shamsuddin yang menggesanya meletak jawatan kerana didakwa berat sebelah.

Yang dipertuan PAS kawasan itu berkata terdapat suara menuntut Asmuni ditukar selepas rekod kerjanya pada sesi lepas.

ANALISIS PENCALONAN MUKTAMAR PAS KE-61: BAYANGAN KABINET PAS 2015 – 2017?
28 April 2015
Setakat ini, sebanyak 134 dari 191 PAS Kawasan seluruh negara telah direkod mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan mereka. Daripada jumlah itu, 98 Kawasan telah mencalonkan Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang sebagai Presiden. Turut dicalonkan ialah Dato Husam Musa dan Ustaz Ahmad Awang masing-masing dengan lapan (8) dan lima (5) pencalonan.
... See More
223 Likes · 7 Comments · 38 Shares
 
 

Tiada ulasan: