Ahad, 19 April 2015

Siap sedia kejutan besar- Pas Permatang Pauh

 
Jentera pilihan raya Pas bagi PRK Permatang telah diingatkan supaya tidak akur jika perjuangan yang diketengahkan sepajang tempoh berkempen tidak mengikut syariat Islam.


spr_600


PETALING JAYA: Pas Kawasan Permatang Pauh memberi amaran akan membuat kejutan besar jika PKR dan DAP terus menyingung parti itu.

Amaran Itu diberikan oleh Yang Dipertua Pas kawasan itu, Omar Hassan ketika Mesyuarat Agung Tahunan ke-38 Kawasan Permatang Pauh pada Ahad, lapor Berita Harian Online.

“Saya ingin tegaskan, kita akan membuat kejutan kepada pakatan pembangkang sekiranya mereka menyinggung dasar perjuangan didukung Pas,” kata Omar.

Dia juga memberi amaran jentera pilihan raya untuk membantu Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh telah diingatkan supaya tidak akur sekiranya perjuangan diketengahkan bertentangan dengan syariat Islam.

“Kita terbuka bagi setiap pandangan dan cadangan dikemukakan, selagi ia tidak bertentangan dengan syariat Islam,’ katanya.

Amaran terbuka Pas dikaitkan dengan tindakan PKR yang enggan menyokong undang-undang Hudud di Kelantan.

Sebelum ini, Pas Permatang Pauh dilaporkan menolak Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail atau ahli keluarganya dicalonkan PRK Permatang Pauh.

1 ulasan:

Asrul Sani berkata...

Deyy Omar Hassan...Podahhhh lu Thamby....