Rabu, 9 Julai 2014

[AD] Bergaya Muslimah Seperti Felixia Yeap

 


fee


[ADVERTORIAL] Kali ni kami ingin kongsikan entry yang istimewa untuk para muslimah semua, jika dahulu, kebanyakkan pakian muslimah meilihatkan seseorang pemakai itu menjadi ketinggalan daripada segi fesyen dan trend. 

Pada zaman ibu bapa kita dahulu, fesyen pada ketika itu tidaklah langsung berkembang dengan pesat seperti hari ni. Oleh itu, mereke tidak terdedah dengan pelbagai fesyen-fesyen muslimah yang trendy. 

Namun kini, generasi kita para muslimah lebih mempunyai banyak pilihan yang menarik untuk dijadikan pilihan walaupun menutup aurat dengan sempurna.

fee2

Terdapat beberapa etika pemakaian mengikut syariat islam kalau ingin bergaya dengan baju muslimah. Jangan berpakaian ketat, longgarkan pakaian anda. Nanti timbul fitnah pada agama dan jadi bahan tatapan pada tempat-tempat tertentu pulak yang tu yang tak elok

Labuhkan shawl atau hijab (kena tutup dada ya).  Ikhlaskan hati mu kerana allah – pasti kehidupan kekal mu di akhirat nanti akan mendapat balasan yang setimpal dengan keikhlasan dan kesabaran mu. Hehe. Mari lihat bagaimana saudara islam yang baru iaitu Felixia Yeap atau nama islamnya Raissah Rania Berpakaian muslimah mengikut syariat Islam.

fee3

Pakaian ini tidak terlalu ketat dan masih mengikut syariat islam. Warna merahnya juga mampu menyerlahkan penampilan si pemakai.
fee4

Jubah Labuh Bertemu merah jambu boleh disuai padankan dengan tas tangan berwarna merah jambu. Ia kelihatan simple tetapi elegant
fee5

Ini Jubah dua tone menggunakan konsep yang hamper sama 2 warna dengan reka bentuk renda pada bahagian pinggang. Ia memberi perasaan menawan seperti seorang puteri. Harganya Cuma RM39.90.

fee6

Dengan menggunakan idea bulu burung merak yang indah, bahagian tengah   pakaian muslimahini adalah titik utama untuk membuat pakaian ini kelihatan cantik. Anda boleh mendapatkannya dengan harga RM39.90

fee7

Berlin Maxi Set ini pula hadir bahagian atas yang longgar dengan warna serta corak yang menarik. Kesemuanya hanya RM42.00 sahaja. Murah tetapi cantik kan?Sebenarnya jika kita pandai memilih, bergaya sebagai seorang muslimah bukanlah satu perkara yang mahal.

Bersempena dengan raya yang bakal hadir,  nile.com.my Malaysia online Shopping kini menawarkan pelbagai reka bentuk   pakaian muslimah , seperti tudung,  jubah to muslimah dress, pada harga yang sangat-sangat berbaloi. Apa lagi….

fee8

Semasa Ramadan ini, anda boleh menikmati PENGHANTARAN PERCUMA dengan pembelian minimum hanya RM48 @ nile.com.my.  Layani pada promo PENGHANTARAN PERCUMA >> di sini<< 

Nak bergaya dengan baju muslimah? Tapi tak nak mahal? Lawat nile.com.my SEKARANG! 

 Selamat Menyambut Ramadhan Al – Mubarak & Selamat Menunaikan Ibadat Puasa

Tiada ulasan: