Rabu, 27 Mac 2013

Video Seks Nurul Izzah, Khalid Ibrahim, Azmin Ali & Tuan Guru Nik Aziz Dibongkarkan Menjelang PRU ke 13?

Staff Berita Semasa
 
video seks nurul izzah

Video seks Nurul Izzah : Lain yang diharapkan, lain pula yang bakal terjadi. Rakyat menantikan bila nak bubar parlimen, video seks pula yang bakal keluar. Macam pantun 2 kerat pula.

Tak cukup dengan pendedahan gambar mirip Anwar Ibrahim dengan lelaki gay (DI SINI). Kalau sebelumnya ini dakwaan terhadapnya bapanya, kini timbulnya pula gosip politik yang mengatakan akan keluar versi terbaru miliknya yang merupakan anak kepada Anwar Ibrahim video seks iaitu video seks Nurul Izzah. Tidak cukup dengan itu….

Selain video seks Nurul Izzah (ahli parlimen Lembah Pantai), dikatakan video seks Khalid Ibrahim, video seks Azmin Ali juga akan sedang dipersiapkan dan bakal digunakan dan dibongkarkan menjelang Pilihanraya Umum ke 13 kelak.

Sidang Media : Pendedahan Plot Penyebaran Video Seks Nurul Izzah, Azmin Ali & Khalid Ibrahim 

LIHAT VIDEO DI SINI  

Sumber Video : KLPOS

 Adakah, semakin dekat dengan Pilihanraya Umum ke 13 kebanyakan pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat akan dipalitkan dengan skandal seks? Nampaknya Tun Guru Nik Aziz pun tidak terlepas dengan projek terbaru menjelang PRU ke 13 ini. Di Mekah pula itu…..

Video Seks nurul izzah

Geleng kepala melihat senario politik semasa di Malaysia. Ya…Allah selamatkanlah Malaysia ku ini. Sepatutnya politik Malaysia semakin jauh ke hadapan, bukannya mengajak rakyat berpolitik cara tahun-tahun yang terkebelakang. Tidak perlu rasanya kita mendedahkan perbuatan yang sebegini rupa kepada umum. Kami juga tidak bersetuju dengan tindakan mendiang P. Bala yang mendedahkan secara terperinci hubungan intam Datuk Seri Najib Razak dengan model Mongolia, Altantuya Shariibuu (DI SINI).Termasuklah…..Erm. Kita stop di sini. Tidak perlu diberitahu. Tidak perlu…

Untuk apa diberitahu secara umum? Selagi ia tidak memberikan masalah & impak besar kepada rakyat dan juga masyarakat. Melainkan sesuatu pendedahan melibatkan rasuah, kronisme, pembunuhan yang melibatkan masyarakat dan kepentingan orang awam. Jika ini terjadi, ia mesti didedahkan berserta bukti yang dikemukankan!

Kami pun tertanya-tanya apa bukti mengaitkan pembikinan video seks terbaru termasuklah video seks Nurul Izzah ini, dengan UMNO? Apakah buktinya? Walauapapun, samada ada atau tidak tidak perlulah disebarkan dengan cara sebegini rupa. Bukan begini cara mendidik rakyat Malaysia berpolitik tidak kiralah daripada apa parti sekalipun. Kepada pihak polis harap dapat bertindak lebih tegas, supaya tidakan tidak bermoral sebegini rupa dapat dibendung.

Apa respon balas anda pula dengan isu terbaru ini?

Tiada ulasan: