Jumaat, 10 Ogos 2012

Borak bersama Anwar di Google Hangout 17 Ogos

Harakahdaily,
 
KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim akan muncul secara langsung di You Tube dalam sesi Google Hangout "Borak Bersama Anwar" pada pada jam 10.30 malam, 17 Ogos ini.

Dalam sesi itu, rakyat Malaysia boleh berinteraksi secara langsung dengan Anwar untuk bertanya apa sahaja yang ingin diketahui dari beliau.

Dalam satu kenyataan hari ini Anwar berkata, beliau sangat teruja untuk tampil dan bertemu rakyat di internet yang disifatkan sebagai medan pencetus kebebasan bersuara, untuk memberitahu apa yang penting untuk rakyat.

"Anda ada soalan boleh bertanya terus. Pasukan saya dan pekerja sukarelawan akan bekerja keras untuk melayan setiap soalan dan pertanyaan mendahului sehingga acara ini dan termasuk sebahagian daripada mereka yang bertanya soalan untuk sesi LIVE.

"Saya berasa bangga bahawa saya pemimpin politik tempatan pertama menggunakan Google Hangout. Anda boleh memantau perkembangan tersebut di laman peminat Facebook saya (https://www.facebook.com/anwaribrahim.keadilan)," katanya.

Selain Facebook, rakyat juga boleh menyertai sesi ini ini di Twitter, dengan menggunakan hashtag #BorakAnwar.

Sesei tersebut akan berlangsung sejam termasuk mereka yang dijemput untuk menyertai sebagai panelis video secara langsung.

"Jadi gunakan peluang ini dengan menanyakan soalan kepada saya, sebaik-baiknya soalan video di YouTube, dan hashtag #BorakAnwar dan berkongsi pautan pada laman peminat Facebook saya atau Google Plus saya," katanya sambil mengharapkan ianya menjadi peristiwa yang tidak dapat dilupakan oleh rakyat Malaysia.

Tiada ulasan: