Khamis, 3 Mei 2012

5 beranak mati dalam kereta

Oleh Salman Hamat
MAUT...anggota polis mengangkat mayat seorang daripada mangsa untuk dihantar ke hospital.
 
MAUT...anggota polis mengangkat mayat seorang daripada mangsa untuk dihantar ke hospital.


MASAI: Lima beranak ditemui maut di dalam sebuah kereta Proton Iswara yang diletak di dalam kedai penghawa dingin kenderaan milik ketua keluarga berkenaan di Jalan Serangkai 4, Taman Bukit Dahlia, Masai di sini, petang semalam.
 
Lima beranak itu membabitkan bapa berusia 30-an yang mayatnya berada di tempat pemandu, isterinya, 30-an berada di tempat duduk penumpang depan sambil memangku anak perempuan bongsu mereka berusia empat tahun manakala dua lagi anak pasangan itu berada di tempat duduk belakang.

Ketua Polis Daerah Seri Alam, Superintendan Roslan Zainuddin berkata, dua kanak-kanak terbabit ialah anak lelaki berusia 11 tahun dan dan anak perempuan berusia sembilan tahun.

Menurutnya, polis mendapat laporan jam 7.10 malam yang dibuat bapa ketua keluarga berkenaan selepas gagal menghubungi anaknya sejak Ahad lalu.


“Ketua keluarga yang terbunuh itu dikatakan menghantar bapanya berusia 60-an, ke Hospital Sultan Ismail pada jam 11 pagi, Ahad lalu, untuk mendapatkan rawatan buah pinggang dan meninggalkan bapanya di hospital itu.

Tiada ulasan: