Sabtu, 14 Januari 2012

Pakatan rahsiakan dahulu kandungan manifestonya

Harakahdaily,

ALOR SETAR: Pakatan Rakyat membuat keputusan akan merahsiakan dahulu kandungan manifesto pilihan raya ke 13 mereka sehinggalah Parlimen dibubarkan.

Pengerusi Jawatankuasa Tawaran Jingga iaitu manifesto Pakatan Rakyat, Dr Dzulkefly Ahmad (gambar) berkata, langkah ini terpaksa diambil ekoran tanda-tanda pilihan raya ke 13 masih kabur.

Beliau mengumumkan dalam konvensyen Pakatan Rakyat ke 3 hari ini.

Konvensyen Pakatan Rakyat kali ke-3 bertemakan 'Bersihkan Malaysia' bermula di Stadium Sultan Abdul Halim, Suka Menanti, Alor Setar, bermula hari ini, 14 Januari 2012.

Konvensyen diadakan pada saat Pakatan Rakyat berada di landasan terbaik dan kukuh, selepas semua tohmahan yang melanda kepimpinannya, sama ada yang bersifat peribadi, mahu pun serangan kepada Kerajaan-Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat, dapat ditepis dengan sebaik-baiknya.

Sebelum pembebasan Datuk Seri Anwar dari fitnah Liwat 11, Pakatan Rakyat merancang untuk melancarkan manifesto bersama mereka malam ini.

Perkara ini dinyatakan oleh Pengarah Konvensyen ini yang juga Exco kerajaan negeri Kedah, Datuk Phahrolrazi Zawawi dalam satu sidang medianya baru-baru ini.

KLIK UNTUK SIARAN LANGSUNG KONVENSYEN PAKATAN KE 3

Tiada ulasan: