Sabtu, 26 November 2011

Remaja Islam diserang di N.Sembilan, biar rosak akhlak

Oleh: amkns

"Seorang blogger N.Sembilan yang amat membenci Pakatan Rakyat terutama sekali Dato Seri Anwar Ibrahim telah menulis satu artikel yang mendatangkan keraguan kepada ibu bapa untuk menghantar anak-anak mereka ke program motivasi dan perkhemahan yang bercirikan Islam sempena cuti sekolah ini dengan tuduhan liar dan tidak berasas.

Antara kenyataan dalam blog berkenaan ialah : (Ibu bapa disarankan agar sentiasa memantau content program di setiap aktiviti perkhemahan, kem menara gading, kursus motivasi etc. yang melibatkan anak-anak anda terutama di musim cuti persekolahan agar anak-anak ini tidak diindoktrinasi dengan dakyah politik extremist sejak kecil.).

Kalau dah benci sangat progam yang kononnya dikaitkan dengan parti pembangkang, KENAPA Pemuda Umno, Puteri Umno atau Putera Umno tidak menganjurkan lebih banyak program, perkhemahan, motivasi yang bercirikan Islam di Negeri Sembilan ini untuk membentuk jati diri remaja Melayu/Islam yang semakin bermasalah?

Kenapa apabila Kementerian Pelajaran menganjurkan bersama program yang menggalakkan pelajar sekolah perempuan sertai tarian terkangkang-kangkang, blogger yang benci sangat kepada Pakatan Rakyat dan DSAI ini tidak membuat kecoh? Program anjuran bersama Kementerian Pelajaran tersebut di http://amkns.blogspot.com/2011/05/kementerian-pelajaran-lagi-teruk-dari.html

Artikel penuh blogger N.Sembilan tersebut di http://paneh.blogspot.com/2011/11/kegiatan-menghasut-pelajar.html

Tiada ulasan: