Ahad, 4 September 2011

MB, Penasihat Ekonomi Ke Sabah-Sarawak 3-4 Sept

Ditulis oleh Radzi Razak


SHAH ALAM : Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim akan mengunjungi Sabah dan Sarawak pada 3 dan 4 September ini bagi menghadiri Program Aidilfitri di sana.

Menurut satu kenyataan yang dikeluarkan Sekretariat Akhbar Pejabat Menteri Besar Selangor hari ini, Khalid akan menghadiri lapan program sepanjang dua hari ini.

Pada Sabtu, 3 September, Menteri Besar akan menghadiri sambutan Aidilfitri di Tawau, Sabah, bertempat di Restoran Ocean bermula jam 11 pagi sehingga 1 petang, kemudian ke Lahad Datu bertempat Lorong 6, Taman Aman Jaya bermula jam 2 petang sehingga 5 petang.

Menteri Besar kemudian ke Kampong Batangan, Tuaran bermula jam 7 malam sehingga 11 malam dan Kampung Petagas Lama, Petagas, Putatan Pada Ahad, 4 September pula, Tan Sri Abdul Khalid ke Sarawak bagi menghadiri sambutan Aidilfitri di Jalan Bunga Tanjung, Kg Pinang Jawa, Petrajaya, Kuching bermula jam 12 tengahari sehingga 2 petang dan kemudian ke RPR Batu Kawa, Kuching pada jam 2.30 petang sehingga 4.30 petang.

Beliau kemudian menghadiri sambutan Aidilfitri di Kampung Tunku Abd Rahman, Lambir di Miri pada jam 4 petang sehingga 7 malam dan kemudian ke Beverly Café, Taman Tunku, Miri.

Penasihat Ekonomi Selangor, Datuk Seri Anwar Ibrahim turut diberitakan ke Sabah dan Sarawak pada masa yang sama untuk beberapa program Aidilfitri beliau.

Tiada ulasan: