Rabu, 28 September 2011

FITNAH SKANDAL ANWAR - AZWAN ALI ? JAWAPAN DI SINI


Tadi gua perasan di facebook ada bising bising sikit pasal gambar di atas yang kononnya gambar peribadi keluarga anwar ibrahim didedahkan. dan macam biasa, ditokok tambah cerita seolah olah gambar anwar dan azwan ali diambil ketika bercuti di sebuah pusat peranginan (nak bagi 'feel' macam gay la tu. kah kah kah!) macam biasa. gua sengih. sengih yang mengundang gua open-new-tab lalu mengadu pada brader google.

kalau pikir dengan akal yang waras, gua rasa gambar gambar di atas ni takde benda pun. gua pun pernah tangkap gambar dengan perempuan berbikini basah lenjun masa kerja sunway lagoon dulu. steady je. mungkin sebab gua bukan ahli politik, dan juga bukan anak seorang ketua pembangkang. kah kah kah!

berbalik pada open-new-tab gua tadi, gua jumpa la tiga keping gambar nurul izzah yang berpakaian sebijik seperti gambar di atas. bukan pakaian je, style tudung pun sama! dan ketiga tiga gambar ni di ambil semasa kempen pakatan rakyat di sarawak itu hari. jadi apa nak heran? mesti la ada sesi tangkap tangkap gambar dengan orang sarawak ye dak? so apa masalahnya? rosmoh je boleh tangkap gambar? gitu? ptui!



dan yang paling kelakar sekali, gua jumpa gambar si azwan ali ni masa dia menghadiri rumah terbuka azmin ali di taman TAR, ampang. nah tengok sendiri. tak payah bagi link la, semua orang tau gambar ni diambil dari fotopages minaq jinggo. sama tak baju dia dengan anwar seperti gambar di atas sekali tu? sama tak? kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!


Sumber:
lagi gambar..
Arrow http://semutmalaysia.blogspot.com/2011/09/gambar-skandal-keluarga-anwar-ibrahim.html

Tiada ulasan: