Rabu, 13 April 2011

Ibrahim Ali Si Tukang Karut

Oleh: faceoff


"Ini adalah satunya bangsa melayu yang paling tak sedar diri di dunia. Dia sedar hayat mulut busuk dia dalam politik hampir pupus dan perlukan sentuhan untuk bernyawa semula.

Justeru dia cuba untuk menarik perhatian Dr M untuk kembali semula ke UMNO atas ehsan Dr M, Dia juga maklum Najib dan UMNO sememangnya tidak berkenan dengan sombong bodoh yang dibuat-buat beliau untuk menarik perhatian.

Kenyataan terbaru beliau Ibrahim Ali kepada Husam: Desak Nik Aziz berhenti untuk mendesak TGNA untuk berundur disifatkan sebagai kelakar yang membosankan.

Jika diamati setiap ucapan yang dikeluarkan seperti ilang akal dan tidak logik sama sekali Sila rujuk komen-komen yang diluahkan pembaca kepada beliau yang menggambarkan tidak terhad kepada mulut beliau tetapi juga hati beliau yang semakin membusuk

Aku tak boleh lupa muka tiada maruah ini yang terhegeh-hegeh bergayut dengan pimpinan PR untuk menumpang bertanding di Parlimen Pasir Mas dan kemudian mengkhianati PR untuk menampung tembolok.

Agenda Perkasa untuk menjadi suara melayu tertunggul menjadi kebencian rakyat Malaysia untuk dinilai.

Pesanan untuk Berahim Ali, anda patut melihat wajah anda di cermin dan insaf atas perkara-perkara karut yang anda lakunkan.

Modus Operandi anda telah pupus dan ketinggalan zaman. Mulut busuk anda akan memakan diri. dan peluang anda untuk menjilat kembali tapak kasut UMNO telah dibuka kerana kenyataan busuk hati perut anda yang mutakhir. Anda sememangnya seorang yang tukang karut.

Tiada ulasan: