Ahad, 30 Januari 2011

JEJANTAS MAKSIAT

Jejantas Jalan Sultan Mahmud jadi tumpuan pasangan kekasih untuk lampias nafsu tanpa mengira waktu

RUBIAH OMAR DAN NORADILA MAHAMAD

KUALA TERENGGANU - Siapa sangka, jejantas Jalan Sultan Muhammad, berhadapan sebuah pasar raya terkemuka di daerah ini turut ‘tersenarai’ sebagai tempat persinggahan ‘berbulan madu’ bagi pasangan kekasih muda yang sedang kemaruk cinta, selain di bilik-bilik hotel ataupun di taman rekreasi.

Mungkin disebabkan faktor jarang dilalui orang awam ataupun keadaan kiri dan kanan jejantas yang tertutup, menjadi daya penarik pasangan kekasih muda berani memilih jejantas itu sebagai lokasi melepaskan nafsu.

Aktiviti tidak bermoral di atas jejantas itu didedahkan orang awam dan kakitangan Wisma Peladang kepada Sinar Harian, disebabkan tidak sanggup lagi menanggung dosa bersubahat dengan pasangan kekasih tidak tahu malu itu.

Untuk kesahihan dan kepastian mengenai aduan yang disalurkan, wartawan Sinar Harian turun padang meninjau ke lokasi yang dimaksudkan dan selama tiga jam bermula jam 1 hingga 3 petang berada di tingkat tiga bangunan Wisma Peladang itu, lensa kami sempat merakam aksi pasangan kekasih muda yang secara terang-terang melakukan aksi mengghairahkan, walaupun di bawah terik mentari.

Tiada ulasan: