Jumaat, 22 Oktober 2010

Ibrahim Ali Masih Lemah Perlukan Banyak Rehat.. Kesian...

SEDAKA SEJAHTERA

Tiga hari selepas menjalani pembedahan pintasan jantung, ahli parlimen Bebas dan presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali kini boleh berjalan dan mampu bercakap.

Menurut setiausaha agung, PERKASA, Syed Hassan Syed Ali, MP Pasir Mas itu telah dipindahkan dari unit rawatan rapi ke wad biasa.

171010 perkasa presiden ibrahim ali hospital khairy jamaluddin"Dia ditempatkan di sebuah bilik VIP di wad biasa. Hari ini dia menjalani rawatan fisioterapi dan diarahkan supaya terus berehat beberapa hari lagi di katilnya,” katanya ketika dihubungi Malaysiakini petang semalam.

Menurut Syed Hassan, Ibrahim kini boleh bercakap dengan biasa tetapi doktor telah menasihatkannya supaya mengehadkan jumlah pelawat yang boleh menziarahinya agar pemimpin politik yang lantang itu dapat berehat.

Ibrahim menjalani pembedahan yang berjaya di Hospital Pakar Ampang Puteri, Kuala Lumpur pada Isnin lalu setelah mengadu sakit dada dan tidak sihat sejak beberapa minggu kebelakangan ini.

Antara pemimpin yang melawatnya, termasuk ahli politik yang sering 'bertikam lidah dengannya iaitu Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin.

Tiada ulasan: