Rabu, 22 September 2010

Komited Untuk Bangunkan Kampung – Tan Sri Khalid Ibrahim

Oleh Mohd Ezli Mashut

SUNGAI BULOH: Kerjasama yang erat akan dilakukan dengan semua ketua-ketua kampung bagi meneruskan pembangunan di Selangor, kata Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sewaktu meraikan majlis Aidilfitri di Dewan JKKK, Kampung Pasir Tuntung, Sungai Buloh, semalam.

“Saya akan bekerja dengan ketua-ketua kampung untuk membangunkan negeri Selangor dan bercadang untuk menyenaraikan semua permintaan dan memberi keutamaan kepada mereka,” katanya pada majlis yang dihadiri oleh pelbagai lapisan masyarakat itu.

Tan Sri Khalid menjelaskan lagi, perkara ini akan diberi keutamaan dalam merangka Bajat 2011 negeri Selangor yang bakal dibentangkan semasa persidangan Dewan Undangan Negeri Selangor pada November ini.

“Saya telah minta Tuan D.O untuk menyenaraikan kehendak-kehendak kita supaya kita dapat tolong bangunkan demi kesejahteraan rakyat di negeri Selangor,” ujar Tan Sri Khalid lagi.

Pada majlis yang turut dihadiri Ahli Parlimen Kuala Selangor, Dr Dzuelkefly Ahmad itu, Tan Sri Khalid turut menyampaikan ‘duit raya’ kepada kanak-kanak yang bersalaman dengan beliau.


Tiada ulasan: