Ahad, 18 April 2010

Muhyiddin Lakukan Lawatan Dua Hari Ke Sarawak Mulai Esok

BERNAMA

KUCHING: Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin akan melakukan lawatan dua hari ke Sarawak mulai esok dengan jadual lawatan dimulai dengan menghadiri majlis mesra pemimpin bersama rakyat di Pulau Bruit, Daro di bahagian Mukah.

Beliau yang akan menaiki helikopter ke SK Tekajong untuk majlis berkenaan, kemudiannya dijadual membuat tinjauan mesra dan lawatan ke tapak pembentungan banjir di Kampung Nanga, Sibu.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh Pejabat Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin akan turut menghadiri majlis makan malam bersama pemimpin parti komponen Barisan Nasional (BN) Sarawak di sebuah hotel di Sibu.

Pada Selasa, beliau dijadual melawat SK Landeh di Kampung Landeh dekat sini dan seterusnya merasmikan Minggu Saham Amanah Malaysia di Wisma Bapa Malaysia di Petra Jaya di sini.

Pada sebelah petang, beliau akan berlepas ke Kampung Beladin, Pusa di Saribas dengan menaiki helikopter untuk menghadiri majlis mesra pemimpin bersama rakyat dan juga melancarkan karnival "Jom Berambih" di situ sebelum berlepas pulang ke ibu negara.

Tiada ulasan: