Selasa, 15 September 2009

Pemuda BN kecam hina Dr. Mahathir

UTUSAN ONLINE


KUALA LUMPUR - Pergerakan Pemuda Barisan Nasional (BN) mengecam kenyataan seorang perwakilan MIC yang mencadangkan agar kalungan selipar diletakkan ke atas gambar bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad sebagai sesuatu yang tidak rasional dan tidak adil.

Pengerusinya, Khairy Jamaluddin berkata, walaupun itu bukan pendirian rasmi MIC tetapi cadangan itu nyata tidak sensitif terhadap semangat BN.

Katanya, isu mengenai kalungan selipar itu telah dibincangkan secara prinsip iaitu sebarang tindakan oleh mana-mana parti komponen BN tidak sepatutnya melukakan atau merosakkan hubungan dengan parti lain.

''Inilah contoh kenyataan yang boleh mengguris hati parti kita," katanya selepas mempengerusikan mesyuarat Pemuda BN di sini hari ini.

Tambah Khairy, pihaknya bagaimanapun berpuas hati bahawa apa yang diperkatakan perwakilan berkenaan bukan pendirian MIC yang sebenar.

1 ulasan:

Media Cyber Haprak berkata...

weih bangaNg-banganG juaK UMNO.....waktu mahadhir hina janggut NAbi dulu..demo buat gaPO?..biAr jo kan?...waktu mahaThir suruh AlQuran ditafsiR semuLa.....demO buat gaPO?..buat bodoOOOOOOOO kan?....piiraHhhhh